Plataforma de Cursos Online

Renovació plataforma Curs Online

Hem reformat la plataforma per facilitar l’estudi de l’alumne. Hem afegit totes les classes teòriques en format vídeo explicades pel professor, tots els tests actualitzats… etc.

La plataforma web per nosaltres és molt important. L’alumne té tot el suport que necessita per realitzar el curs i fer els exàmens.

L’Albert (el nostre professor) ha gravat amb vídeo totes les classes teòriques de totes les titulacions nàutiques d’esbarjo, separades per temes.

D’aquesta manera els alumnes podran repassar tantes vegades com vulguin el temari, sobretot en el cas del PER, el tema de cartes de navegació, que és el tema que pot resultar més difícil.

A part de crear les classes en vídeo, s’ha fet una remodelació general. Per exemple, als tests hi hem inclòs fotos (igual que a l’examen oficial). I el sistema de resolució de tests és molt més complet. Ara l’alumne si vol pot veure la resposta correcta de la pregunta que està fent al moment i quan resol l’examen complet a cada pregunta hi ha la resolució i l’explicació de la resposta, per nosaltres ha representat una gran feina i dedicació de temps però serà súper útil pels alumnes!