Nova Web de Lloguer de Barques

Després de varis mesos de feina, presentem la nova web de lloguer de barques, molt més informativa i pràctica! Us deixem l’enllaç per si voleu fer un cop d’ull. www.easyboatcostabrava.com

La plataforma web per nosaltres és molt important, és la font que tenen els clients per veure tota la nostra informació.

Per aquest motiu, hem decidit redissenyar tota la web de Easy Boat Costa Brava. Ara, te molt més contingut, està 100% actualitzada amb totes les barques que tenim a la nostra disposició.
Podreu veure característiques, preus, extres i tota la informació necessària abans de llogar una embarcació.

També, hem posat un apartat de ressenyes a on podeu deixar l’opinió segons la vostra experiència, ja que és una cosa que tenim molt en compte. Podreu veure fotografies reals de les barques, totes les fotos són fetes per nosaltres. Us animem que llogueu una barca i gaudiu d’un meravellós dia!