Creacion Material Propio Escola Nàutca

Creació material propi cursos

Hem creat el nostre propi material (llibres de text, de navegació,…etc) i li entreguem a l’alumne amb un maletí amb tot el que necessita.

Per realitzar els cursos es necessita material, us en fem cinc cèntims:

• Llicència de Navegació (Llibre de text per realitzar la classe teòrica)
  • PNB (Llibre de text per realitzar el curs, llibreta i boli)
  • PEE (Llibre de text per realitzar el curs teòric, llibre de navegació per realitzar les cartes de navegació, anuari de marees, calculadora, transportador, compàs, regle de 60cm, cartes de navegació, llibreta, boli, llapis, goma…)
  • PI (Llibre de text per realitzar el curs teòric, llibre de navegació costera, anuari de marees, transportador, compàs, regle de 60cm, calculadora, cartes de navegació, boli, llapis, goma…)
  • CI (Llibre de text per realitzar el curs teòric, almanac nàutic, transportador, compàs, regle de 60cm, calculadora, cartes de navegació, boli, llapis, goma…)

Tots els llibres els ha creat en Jordi Vilà (professor i director de la nostra Escola) i són molt didàctics.

Tot aquest material li entreguem a l’alumne sense cap cost extra, entra amb el preu del curs. Volem evitar que l’alumne s’hagi de moure pel seu compte buscant material i d’aquesta manera ho tindrà TOT.