CURSOS_NAUTICA_ONLINE

Creació Cursos Online

Hem creat els cursos online (amb temari i tests autocorregibles) perquè els alumnes puguin fer-los des de casa.

La nostra Escola sempre està intentant innovar i estar a la última. A partir d’ara, a part de fer cursos presencials, també els farem Online.

Aquests serviran tant pels alumnes que no poden assistir a les classes presencials i ho han de fer des de casa, com pels alumnes que ja han fet el curs presencial i han d’estudiar i preparar-se a casa.

Pels alumnes que vulguin fer el Curs Online, tindran tot el suport de la plataforma, podran demanar dubtes via mail, telèfon, Whatsapp,… i podran venir a l’Escola a fer hores de repàs quan siguin necessàries. A més a més, els hi enviem tot el material a casa, perquè així puguin estar al mateix nivell dels que han fet el curs presencial i poder estudiar del llibre en format paper.

Amb la nostra Escola no te la jugues, volem que aprovis a la primera.