Avís Legal

En compliment de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la informació i del Comerç electrònic, s’informa a l’usuari que el titular de la pàgina web www.escolanauticabaixemporda.com és NAUTAEMPORDÀ 2009, SL (a partir d’ara, ENBE) i les seves dades d’identificació són les següents:

Domicili social al: Av. Josep Pla, 42 bxs.

CP: 17200    Població: Palafrugell         Provincia: Girona

CIF: B55283915

Email: admin@escolanauticabaixemporda.com

Chrome: Configuració -> Mostrar opcions avançades -> Privacitat -> Configuració de contingut. Per més informació, pot consultar el suport de Google o l’Ajuda del navegador.

Firefox: Eines -> Opcions -> Privacitat -> Historial -> Configuració Personalitzada. Per més informació, poden consultar el suport de Mozilla o l’Ajuda del navegador.

Internet Explorer: Eines -> Opcions d’Internet -> Privacitat -> Configuració. Per méss informació, pot consultar el suport de Microsoft o l’Ajuda del navegador.

Safari: Preferències -> Seguretat. Per més informació, pot consultar el suport d’Apple o l’Ajuda del navegador.